2020 m. rugpjūčio mėn. 06 d. 09.00 val. Rietavo turizmo ir verslo informacijos centro konferencijų salė, Parko g. 5, LT-90311 Rietavas.
Seminaro tikslas – sužinoti svarbiausius savo ir įmonės įvaizdžio formavimo bei tobulinimo ypatumus. Seminaro metu dalyviai aptars būtinas profesionalaus darbuotojo savybes ir nuostatas, daugiau sužinos apie kliento arba vartotojo pasitenkinimą ir komunikacijos ypatumus. Taip pat kelsime klausimą kaip tinkamai bendrauti su skirtingais klientų tipais ir kaip su jais bendrauti, kad jie liktų patenkinti?
Programa:
09.00 – 10.30 val. | Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai. Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai. Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos. |
10.30 – 10.45 val. | Kavos pertrauka. |
10.45 – 12.15 val. | Kliento poreikių išsiaiškinimas. Kontakto užmezgimas bei palaikymas. Kaip orientacija į klientą leidžia padidinti paslaugų kainą. Kainos kėlimas. |
12.15 – 13.15 val. | Pietų pertrauka. |
13.15 – 14.45 val. | Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas. Kas yra „sunkus“ klientas. „Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui. Praktinės užduotys. Situacijų nagrinėjimas. |
14.45 – 15.00 val. | Kavos pertrauka. |
15.00 – 16.30 val. | Nuolaidos pateikimo būdai. Sėkmingo rezultato algoritmas. Klientų išsaugojimas. |
16.30 – 17.00 val. | Klausimai, atsakymai ir svarbiausios seminaro įžvalgos. |
Vyksiantis seminaras, tai projekto „Veik Rietave“ Nr. 08.6.1-ESFA-V-911-08-0005 dalis. Vietos veiklos grupė „Rietavo iniciatyvos“ įgyvendindama šį projektą organizuoja praktinius mokymus jauno verslo subjektams. Šiuos mokymus sudaro gyventojų įsitraukimą į turizmo sektorių skatinantis keturių užsiėmimų ciklas, kuris vyks 2020 m. liepos ir rugpjūčio mėnesiais.
Daugiau informacijos - https://bit.ly/30ZUbIC.