Viešieji pirkimai nedidelėse organizacijose yra nuolatinis galvos skausmas vadovui ir pirkimus organizuojantiems asmenims. Tokios organizacijos daugiausia vykdo mažos vertės pirkimus, tačiau net tada būna sudėtingų atvejų, kai reikia spręsti ką ir kaip daryti (kuro pirkimas, kanceliarinių prekių pirkimas, telekomunikacinių prekių pirkimas, maisto produktų pirkimas ir kt.).
Atlikdami viešųjų pirkimų dokumentų auditą mažose įmonėse pastebėjome, kad jos susiduria su dviem pagrindinėmis problemomis: (a) pirkimai vykdomi nesivadovaujant VPĮ ir (b) pirkimai praktiškai nedokumentuojami.
Šio seminaro tikslas pasidalinti savo praktine patirtimi organizuojant viešuosius pirkimus, rengiant pirkimo dokumentus, dokumentuojant ir sisteminant pirkimo dokumentus bei pristatyti LR Viešųjų pirkimų įstatymo pasikeitimus, palydinčiųjų dokumentų pasikeitimus bei remiantis savo patirtimi nurodyti bei patarti ką ir kaip reiktų daryti.
Seminaras skirtas pirmiausia praktikams (seniūnijų, mokyklų, ligoninių, bibliotekų darbuotojams), kurie savo kasdieniniame gyvenime susiduria su viešųjų pirkimų organizavimu ir kuriems kyla klausimų ar teisingai yra “tvarkomi” pirkimų dokumentai.
Trukmė:
1 diena, 6 valandos
Seminaro data ir vieta:
2009 m. kovo 10 d. (antradienis), 11:00 val.
Rietavo verslo informacijos centras
Oginskių g. 8, Rietavas
Būtina išankstinė registracija
Seminaro kaina - 180,00 Lt
Būtinas išankstinis apmokėjimas
Lektorius:
Tomas Vasiliauskas, Konsultus vyr. konsultantas. Lektorius turi patirtį organizuojant įvairių lygių pirkimus, sudėtingus pirkimus finansuojamus įvairių finansinių institucijų (ES, NATO, UNDP), konsultuoja ir atlieka organizacijų viešųjų pirkimų išorinį auditą.
Seminaras skirtas:
- organizacijų, kurios daugiausia organizuoja mažos vertės pirkimus, vadovams;
- asmenims, atsakingiems už viešųjų pirkimų organizavimą perkančiosiose organizacijose.
Pagrindinės seminaro temos:
- Viešojo pirkimo samprata.
- Viešųjų pirkimų įstatymo naujoji redakcija ir naujausi pasikeitimai.
- Pirkimo vertės skaičiavimo niuansai.
- Praktiniai patarimai kaip organizuoti pirkimus ir parengti pirkimo dokumentus.
- Mažos vertės pirkimų organizavimas.
- Pirkimų taisyklės mažose organizacijose: kaip padaryti, kad gyventi būtų lengviau?
- Kaip reikėtų teisingai pirkti: komunalines paslaugas, kanceliarines prekes, telekomunikacijų paslaugas, kurą, maisto produktus.
- Praktinė užduotis ir praktinių situacijų analizė.
- Pirkimo sutarčių sudarymas ir apskundimo tvarka.
- Pirkimo dokumentų tvarkymas ir archyvavimas.
Praktinė nauda seminaro dalyviui:
- Dalyvis supras įstatymo sudarymo filosofiją.
- Gaus daug praktinių pavyzdžių kaip tinkamai organizuoti pirkimus.
- Sužinos kaip reikėtų teisingai pirkti: komunalines paslaugas, kanceliarines prekes, telekomunikacijų paslaugas, kurą, maisto produktus.
- Išsiaiškins pagrindinius sutarčių sudarymo niuansus.
- Išsiaiškins ką galima pasikeisti (pasitobulinti) savo pirkimų taisyklėse, kad būtų galima gyventi lengviau.
- Galės išsiaiškinti sau rūpinus klausimus individualių konsultacijų metu
- Gaus pirkimų dokumentų pavyzdžius
Seminaro programa
9.45 – 10.00 Registracija
10.00 – 11.30 I mokymų sesija
11.30 – 11.45 Kavos pertrauka
11.45 – 13.15 II mokymų sesija
13.15 – 14.30 Pietūs
14.30 – 16.00 III mokymų sesija
16.00 Individualios konsultacijos
Informacijos teirautis:
Jūratė Rubienė
Centro buhalterė
Tel. (448) 68202, (650) 12 336
verslas@rietavovic.lt, www.rietavovic.lt