Viešieji pirkimai nedidelėse organizacijose yra nuolatinis galvos skausmas vadovui ir pirkimus organizuojantiems asmenims. Tokios organizacijos daugiausia vykdo mažos vertės pirkimus, tačiau net tada būna sudėtingų atvejų, kai reikia spręsti ką ir kaip daryti (kuro pirkimas, kanceliarinių prekių pirkimas, telekomunikacinių prekių pirkimas, maisto produktų pirkimas ir kt.).
Atlikdami viešųjų pirkimų dokumentų auditą mažose įmonėse pastebėjome, kad jos susiduria su dviem pagrindinėmis problemomis: (a) pirkimai vykdomi nesivadovaujant VPĮ ir (b) pirkimai praktiškai nedokumentuojami.
Seminaras skirtas pirmiausia praktikams (seniūnijų, mokyklų, ligoninių, bibliotekų darbuotojams), kurie savo kasdieniniame gyvenime susiduria su viešųjų pirkimų organizavimu ir kuriems kyla klausimų ar teisingai yra „tvarkomi“ pirkimų dokumentai.
Šio seminaro tikslas pasidalinti savo praktine patirtimi organizuojant viešuosius pirkimus, rengiant pirkimo dokumentus, dokumentuojant ir sisteminant pirkimo dokumentus bei pristatyti LR Viešųjų pirkimų įstatymo pasikeitimus, palydinčiųjų dokumentų pasikeitimus bei remiantis savo patirtimi nurodyti bei patarti ką ir kaip reiktų daryti.
Trukmė: | 1 diena, 6 valandos |
Seminaro data ir vieta: | Rietavas 2008 m. lapkričio 19 d. (trečiadienis) Rietavo verslo informacijos centras Oginskio g. 8, LT-90311 Rietavas |
Lektorius: | Tomas Vasiliauskas, Konsultus vyr. konsultantas Lektorius turi patirtį organizuojant įvairių lygių pirkimus, sudėtingus pirkimus finansuojamus įvairių finansinių institucijų (ES, NATO, UNDP), konsultuoja ir atlieka organizacijų viešųjų pirkimų išorinį auditą. |
Tikslinė grupė: | Seminaras skirtas:
|
Seminaro tematika: | Pagrindinės seminaro temos:
|
Praktinė nauda seminaro dalyviui: |
|
SEMINARO PROGRAMA
9.45 – 10.00 Registracija
10.00 – 11.30 I mokymų sesija
11.30 – 11.45 Kavos pertrauka
11.45 – 13.15 II mokymų sesija
13.15 – 14.30 Pietūs
14.30 – 16.00 III mokymų sesija
16.00 Individualios konsultacijos